پست پیشتاز: بین 2 تا 4 روز کاری
پست سفارشی: بین 4 تا نهایتاً 7 روز کاری
پشتیبانی از طریق یاهو: parsmeshop[at]yahoo[dot]com
پشتیبانی از طریق تماس تلفنی: 09188854724 صالح
........................
کلیه دیسک ها تست شده و سفارشات دارای گارانتی بی قید و شرط بوده و طی ضوابط خاص خود می باشد که توضیحات کامل آن در قسمت پشتیبانی + گارانتی آمده استلطفا پس از خرید محصول به خانواده یا همکاران خود اطلاع داده یا سپرده که در صورت نبودن شما حتما بسته را تحویل بگیرند تا برگشت نخورد.
توجه: حتما برای سفارش محصول ، شماره تلفن همراه خود را نیز ثبت کنید
به خرید های پستی بالای 450/000 تومان (قیمت خود محصولات) 2 % تخفیف تعلق میگیرد
محصولات با کیفیت و ارزان را از ما بخواهید. ارسال سریع با تخفیف ویژه
در صورتی که برای ثبت سفارش از طریق سیستم سایت مشکل دارید میتوانید با شماره پشتیبانی تماس گرفته و سفارش خود را بصورت تلفنی ثبت نمایید
خرید بزرگترین و کاملتربن آرشیو کارتون های قدیمی
خرید کارتون دوبله
خرید کارتون قدیمی دوبله
خرید سریال ایرانی تا ثریا
در 8 دی وی دی کامل با کیفیت عالی
قابل پخش در کامپیوتر و کلیه دستگاههای پلیر خانگی
سریال تا ثریا
تعداد : 8 دی وی دی
نسخه خانگی
کیفیت : عالی
تعداد قسمت : 29 قسمت
شبکه یک سیما
فروش اینترنتی و پستی مجموعه سریال تا ثریا به صورت کامل با کیفیت عالی
الهام غفوری، تهیهکننده مجموعه تلویزیونی "تا ثریا" درباره تهیه این پروژه برای شبکه یک به مهر گفت : بعد از مطالعه فیلمنامه احساس کردیم قصه جذابیت و تعلیقهای لازم را برای مخاطب دارد. سیروس مقدم میدانست فیلمنامه این مجموعه برای مخاطبان تلویزیون جذاب خواهد بود و بعد از بازنویسی به جذابیتش افزوده میشود. بنابراین تولید این مجموعه را پذیرفتیم. البته باید تاکید کنم مجموعه "تا ثریا" با پیشرفت قصه برای مخاطبان گرمتر و جذابتر میشود.
وی در ادامه افزود : بازنویسی فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی از سوی سعید فرهادی نویسنده این اثر با نظارت سیروس مقدم انجام شد. نویسنده تلاش کرد تا بازنویسی طبق نظرات آقای مقدم انجام شود. البته در بازنویسی کلیت قصه تغییر نکرد، بلکه اصلاحات مربوط به جزییات بود تا تعلیق قصه مجموعه "تا ثریا" بیشتر شود و مخاطبان از دیدن این مجموعه لذت ببرند.
این تهیهکننده در پاسخ به این سئوال که آیا تولید این مجموعه بعد از تمام شدن سریال "پایتخت" آغاز شد یا نه؟ گفت : بله، بعد از تمام شدن این مجموعه پیش تولید "تا ثریا" را آغاز کردیم. بعد از سپری کردن پیش تولید، مجموعه را کلید زدیم. در زمان پیش تولید همه بازیگران و لوکیشنها انتخاب شدند تا در زمان تصویربرداری با مشکلی رو به رو نشویم.غفوری بیان کرد : تیر ماه امسال تصویربرداری مجموعه تلویزیونی "تا ثریا" را شروع کردیم. این مجموعه تلویزیونی یکی از پر لوکیشنترین آثاری بود که ساختیم، اما در هنگام پیش تولید تمام لوکیشنها انتخاب شدند تا در زمان تولید وقفه در تولید نداشته باشیم و به بهترین شکل کارمان را جلو ببریم.
وی درباره دشواریهای تعدد لوکیشن این مجموعه توضیح داد : تولید هر کاری مشکلات خودش را دارد. البته این طور نیست که اگر کار تک لوکیشن باشد، مشکلات ندارد. به هر حال در این کار باید زاویه دوربین به حدی تنوع داشته باشد تا صحنهها برای مخاطب خستهکننده نباشد. از سوی دیگر اگر اثر پرلوکیشن باشد تنوع کار افزوده میشود و مسلماً مشکلات کار هم بیشتر میشود.
این تهیهکننده درباره انتخاب بازیگران این مجموعه گفت : سعی کردیم در این پروژه از بازیگران با تجربه، تئاتریها و کسانی که آموزش بازیگری دیدهاند، استفاده کنیم. تلاش داشتیم چیدهمان بازیگران به گونهای باشد تا برای مخاطبان جذابیت لازم را داشته باشد و هر یک از بازیگران برای شخصیتهایی که ایفا میکنند، مناسب باشند. امیدوارم توانسته باشیم نظر مردم را جلب کرده باشیم.
غفوری درباره قهرمان قصه که زنی به نام ثریا است، گفت : نقش زنان در آثاری که مقدم میسازد، همیشه پررنگ است. تلاش کردیم در آثاری که میسازیم به نقش زن اهمیت زیادی بدهیم و به حضور اجتماعی او بیشتر بپردازیم. مجموعه تلویزیونی "تا ثریا" هم مستثنی از این قاعده نیست و نقش زن محور قصه است. در مجموع همه عوامل زحمت کشیدند تا این سریال به نحو مطلوبی تهیه شود.
خبرگزاری فارس : نویسنده فیلمنامه مجموعه تلویزیونی «تا ثریا» گفت : این سریال تابوهای خودساختهای که معلوم نیست از کجا آمدهاند را نقد میکند.
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، نشست نقد و بررسی مجموعه تلویزیونی «تا ثریا» که این شبها از شبکه یک سیما روی آنتن میرود، به همت خبرگزاری فارس در دفتر سازندگان سریال برگزار شد.
بنا بر این گزارش، در این مراسم سیروس مقدم (کارگردان)، سعید فرهادی (نویسنده)، همایون ارشادی، آزیتا حاجیان و مهران احمدی (بازیگران سریال) حضور داشتند.
در این نشست سعید فرهادی به سوالات خبرنگار فارس پاسخ داد که مشروح کامل آن را در ادامه میخوانید :
**چرا داستانهای تا ثریا تا این حد تلخ و استرسزاست؟
-درباره تلخی هر کار واقع گرایی که در تلویزیون و سینما ساخته شده، این سوال مطرح شده است که چرا این کار انقدر تلخ است؟ به نظر من این سوال از اساس، سوال اشتباهی است. مثل این جریان میماند که از کارگردانی که همیشه سورئال کار میکند، بپرسیم شما چرا رئال کار نمیکنید؟ در صورتی که وظیفه هر کارگردانی این نیست که همه ژانرها را تجربه کند. آقای مقدم هم تصمیم گرفته که این مسیر را طی کند.
**اما آثار آقای مقدم تا اینجا جمعی از کارهای شیرین و تلخ بوده است، هرچند اگر بخواهیم بگوییم که کارهای شیرین ایشان هم از لحن تلخی برخوردار هستند، اما نباید این نکته را نادیده گرفت که مخاطب عام تلویزیونی خیلی متوجه این مرزبندیها نمیشود و با دیدن اثری مانند پایتخت میخندد و با دیدن تاثریا ناراحت میشود؟
-شاید این مشکل تلویزیون است که 5 شبکهاش در حال پخش کارهای تلخ است و مشکل من و آقای مقدم نیست که تاثریا تلخ است. این کلیت مورد بحث است، نه جزئیت.
**شما از ابتدا که قصد نگارش فیلمنامه را داشتید، مبنایتان بر ربا بود یا در طول کار به این نتیجه رسیدید که این بحث را به طور ویژه مورد توجه قرار دهید؟
-بحث ربا در همان ایده اولیه وجود داشت و من خیلی از خانوادهها را میدیدم که درگیر بحران ربا هستند و شاید حتی تلختر از ماجرای ثریا برایشان اتفاق افتاده بود. حس میکردم که اگر نخواهم چشمانم را ببندم و خود را فریب ندهم و بیتفاوت از کنار ماجراها نگذرم، میتوانم یکی از مسائل مهم و فراگیر جامعه را نشان بدهم.
این ماجرا را از لحاظ دراماتیک بسیار پر پتانسیل میدیدم و از طرف دیگر هم در تلویزیون کاری را ندیده بودم که با این موضوع و در این سطح دراماتیک ساخته شود و بتواند مردم را درگیر کند. کارهایی هم که ساخته شده بودند یا بسیار سطحی بود و یا خیلی کلیشهای به این موارد پرداخته شده بود.
اتفاقا خانوادههایی که درباره این موضوع من با آنها صحبت کرده بودم، همه در حال ابهام و بلاتکلیفی بودند که چرا ما این کار را کردهایم. جالب اینجاست که همه این افراد هم آدمهای معتقدی بودند و حلال و حرام برایشان مهم بود، چیزی شبیه ثریا خانم ما. من هم همیشه سوالم از آنها این بود که شما که میدانستید ربا حرام است و چنین تبعاتی دارد، چرا واردش شدید؟ همه هم میگفتند ما نمیدانستیم که این پول نزول است و همه چیز در یک ابهام اتفاق افتاد. من هم دیدم که ایده خوبی است و به آن پرداختم.
یکسری قصهها هم برای جذابیت به آن اضافه شد و حال سریال به جلوتر که برود میبینید که از همین جریانی که ما فقط چند لایه سطحی آن را میبینیم، چه اتفاقتا عجیب و غریبی زایش پیدا میکند. هیچ جا در قصه ما وجود ندارد که احساس کنیم قصه افت پیدا کرد، دیگر جلو نمیرود، حرکت ندارد و پیش نمیرود.
**منابع شما در نگارش فیلمنامه چه بود؟ شما چقدر از منابع اجتماعی و چقدر از منابع دینی استفاده کردید؟
-میتوانم بگویم که حدود 80 الی 90 درصد از منبعم تحقیقات میدانی بوده که انجام دادهام، حتی پیش از آنکه بخواهم تحقیق را شروع کنم، میشنیدم از اطراف که کسانی درگیر این قضیه هستند. به همین دلیل سراغ خانوادههای این چنینی رفتم و با آنها به صحبت نشستم. وقتی هم به ذهنم رسید که کار کنم، خیلی از خانوادههایی که با آنها صحبت میکردم، 80 درصد در درد دلها و گریه کردنهایشان درآمد. 20 درصد بقیه هم بخش منطقی قضیه بود که من راجع به مسائل شرعی و حقوقی ماجرا تحقیق کردم ولی آنها بیشتر بخش تزئینی کار بود. عمق ماجرا در همان صحبتهایی بود که با خانوادهها داشتم.
**احادیث و روایات بسیاری در مذمت ربا آمده است، حتی در قرآن هم به آن اشاره شده، چقدر از این موارد را در کارتان مورد استفاده قرار دادید؟
-من یک آیه کلیدی پیدا کردم که از لحاظ دراماتیک کمک بسیاری به من کرد. آیهای که اول سریال هم میآید و تفسیری که من از آن خواندم بسیار تصویر دراماتیکی داشت. این تفسیر تصویری متعلق به آیت الله مکارم شیرازی است و میفرماید آدمی که درگیر ربا میشود مثل آدمی است که به زمین میخورد، بعد از چند ثانیه بلند میشود اما تعادل ندارد و دوباره به زمین میخورد. این زمین خوردن تا آخر زندگی ادامه دارد. این ماجرا در سریال هم دیده میشود. ثریا خانم مدام در حال زمین خوردن است و این آیه کمک بسیاری به ما کرد.
**اتفاق پشت اتفاق افتادن در سریال گاهی خیلی زیاد میشود و فرصت تنفس و تفکر به مخاطب نمیدهد؟
-اتفاقها اصلا زیاد نیست و مدام از دل قصه بیرون میآید و مخاطب اصلا احساس نمیکند که چقدر اتفاق میبیند. چونکه اتفاقات بیرونی نیستند. تصادفی وجود ندارد. زد و خوردی که قصه بخواهد ایجاد کند بسیار کم است و همه اتفاقات، اتفاقات درونی داخل قصه است و هرقدر پیش برود، این ماجرا بیشتر ملموس میشود. هیچ جای قصه هم داستانی خارجی وارد کار نکردهایم که تماشاگر منطق آن اتفاق را ندیده باشد. سعی کردیم هیچ اتفاقی در قضیه نباشد که مخاطب فکر کند بیمقدمه بود. قبول دارم که اگر اتفاق بیمقدمه در کار زیاد باشد برای مخاطب آزار دهنده میشود و تصور میکند برای اینکه نگهش داری، مدام از این حالتهای حادثهای استفاده میکنی. در تاثریا حوادث در دل قصهها اتفاق میافتد و چیزی از بیرون به آن وارد نمیشود.
**اتفاقات پشت سر هم روی میدهد و سرعت زندگی در سریال بالاست؟
-یکی از ویژگیهای زندگیهای مدرن این است که به خاطر مشکلات و دغدغههایشان درگیر هستند و همین موضوع روال زندگی را تند تر میکند. در گذشته عزیزی فوت میکرد، خانواده 40 روز تمام فعالیت خود را تعطیل میکرد. همان طور که غمهایمان مدت کمی را به خود اختصاص دادهاند، خوشیهای ما نیز زمانشان کم شده است و روال زندگی اجازه مکث به ما نمیدهد. مراسم عروسی هم حدود 10 روز طول میکشید ولی امروز ما تنها شدهایم.
**هنگام نوشتن تصویری از بازیگران در ذهن داشتید یا همه انتخاب بازیگران بر عهده کارگردان بود؟
-من در ذهنم گزینههایی داشتم ولی هیچ وقت تصمیم نگرفتم که ذهنم را ثابت روی آن بازیگران نگه دارم و حس کردم اگر این اتفاقات بیافتد و در شرایط تولید بخواهد شخصیت خوبی خلق شود، آن وقت من دائم فکر میکنم که این شخصیت را باید فرد دیگری بازی میکرد و هم دست من را میبست و هم آداپته کردن این شخصیتپردازی با یک گروه تولید دیگر، دست و پای آنها را میبست. به همین دلیل چنین کاری نکردم و چقدر خوب شد که این اتفاق نیافتاد. چون یکسری از بازیگرانی که الان کار میکنند، برایم آزار دهنده بود ولی الان به هیچ تناقضی نمیرسم. نوشتن فقط این نیست که بنشینی گوشه اتاق و تصورات ذهنی خود را مکتوب کنی و فکر نکنی که بعد از این چه اتفاقی میافتد. بخشی هم این است که تولیدی به ماجرا نگاه کنیم.
**به نظر میرسد شما در فیلمنامه سن روابط خارج از عرف بین دختر و پسر را کاهش داده اید و آن را از سنین جوانی به نوجوانی کشاندهاید، ضمن اینکه ترویج این روابط در سنین بزرگسالی نیز در این سریال مورد توجه قرار گرفته است؟
-اتفاقا سریال نقد همین نظر است. تابوهایی خودساخته که معلوم نیست از کجا آمدهاند را نقد میکند. چرا ثریا خانم ازدواجش با سرهنگ را پنهان میکند؟ کسانی که طرز تفکرهای این چنینی دارند، به قدری این تفکر را راجع به ثریا خانم غالب دانستهاند، که ثریا خانم نمیتواند حق خود را بگوید. او نمیتواند بگوید که من بعد از ۱۵ سال که فرزندانم بزرگ شدهاند میخواهم یک رابطه عاطفی شرعی و عرفی برقرار کنم که سالم است. چرا نمیتواند بگوید؟ برای اینکه از آن فرهنگ غلط ناشی شده است. آن فرهنگ از کجا آمده است؟ از همین تابو سازیهایی که نظر میدهیم تصویر چنین مسائلی قبح آن را میشکند. خوب اگر این کار شرعی و اخلاقی را انجام ندهد که مشکلات دیگری گریبانگیرش خواهد شد.
ضمن اینکه ثریا خانم که کمی سنش بالاتر است مفهوم تقیه را میداند، درباره ازدواجش مخفی کاری میکند و آن را علنی نمیکند ولی پسرش که یک جوان است نگاه دیگری به ماجرا دارد و ترجیح میدهد همه را از رابطهای که دارد آگاه کند و به خانوادهاش بگوید. در چنین شرایطی خواهرانش به او میگویند که برای چه به خانواده آن دختر گفتهای و اطلاع دادهای؟ این سخنان را که خانواده ثریا از خودشان درنیاوردهاند. فرهنگ ما باعث شده تا آنها چنین نگرشی به ماجرا پیدا کنند.
نام یا عنوان شما : | |
آدرس ایمیل شما : | |
ایمیل دوست شما : | |
متن پیام (متن ساده) : حداکثر 2000 حرف |
|
محصولات مشابه
محصول بعدی : سریال پیشواز کامل با کیفیت عالی
جستجوی مرتبط :
نام شما | |
ایمیل شما | |
متن پیام | حداکثر 3000 حرف و درج کدهای html مجاز نیست! |
سریال تا ثریا کامل با کیفیت عالی :
که این می سریال از در به را تا ثریا است خرید ایرانی های هم فروش مجموعه شود کند بود با.
فروشگاه ایرانی من تابع قوانين جمهوري اسلامي ايران ميباشد و محصولات آن بر همين معيار عرضه شده است .